• Augustus

  • 13

  • WE GAAN DE DEUREN OPENEN!

  • Op 1 september om 16:30 openen wij.

Wij gaan binnenkort open!

Je leest het goed. Op 1 september om 16:30 openen wij tijdens een livestream van Boys op Internet officieel onze deuren voor het grote publiek. Met verfijnde gamemodes, meer functies, en een hoop bug-fixes gaan wij ervan uit dat de opening vlekkeloos gaat verlopen.

De livestream van Boys op Internet begint al om 16:00 waarnaar het slechts nog een halfuurtje wachten is. De livestream van Boys op Internet is te vinden op https://www.youtube.com/watch?v=B_tGumf4oP4.

De server zal 48 uur van te voren open gaan voor alle beta-testers. Deze krijgen per e-mail meer informatie toegestuurd.

  • Augustus

  • 13

  • EEN NIEUWE WEBSITE!

  • Na hard werken is de nieuwe website er.

We hebben hem gelanceerd!

Als je dit leest heb je het vast al gezien. Wij hebben onze website na weken lang werken eindelijk gelanceerd. En wat is het toch een prachtig resultaat geworden. Hier zullen wij o.a. alle aankondigingen verspreiden, en kunnen jullie voten, en de gamemodes vinden. Dit is het eerste aanspreekpunt voor alle nieuwe leden.

Kan jij een bug vinden op de website? Laat het ons dan weten op de discord!

  • Juli

  • 11

  • DE SERVER IS DICHT.

  • We werken hard aan een vernieuwde SpixoMC server.

We hebben de server gesloten!

Zoals een hoop van jullie al hebben kunnen zien is de server in grootschalig onderhoud. Wegens een hoop onduidelijkheid over de aanleiding en duur hiervan, heb ik besloten de geruchten en vragen op te helderen met een forum-post.

Wij, het complete staff-team, hebben na grondig overleg besloten de server in onderhoud te zetten wegens enkele belangrijke fouten waardoor o.a. de speelervaringen van de spelers werden betast. Dit zagen we na de opening o.a. aan de buitengewoon snel dalende spelersstatistieken. Doordat de opening ver over-hyped was, en de development op diverse gamemodes nog onvoldoende was ontstonden er al snel enorme bugs en stroomde de klachten binnen. Zoveel dat we dit niet konden handelen, en bugs vaak onopgelost bleven.

Een aantal gamemodes zullen verdwijnen. Puur doordat we geen specifieke teams hebben die zich individueel kunnen richten op een bepaalde gamemode. Projectleiders doen hun best, maar het uitzoeken van specifieke staff is erg lastig. Daardoor verdwijnen de volgende gamemodes; Factions en Creative Plots. Skyblock zal een hoop veranderingen doormaken en zal niet enorm uitgebreid meer zijn. Voor factions komt er een andere gamemode terug; een simpele survival servers zonder teveel poes-pas. Alleen PvP staat uit.

Daarnaast zal reallife weer worden gereset. In de plaats; een nieuwe map, nieuwe economie, nieuwe banen, nieuwe functies, en meer mogelijkheden voor als iemand net online komt, of in zijn eentje online is. Het paneel, maar ook in-game commandos, zullen hier een cruciale rol in gaan hebben.

We willen alles zo veel als mogelijk versoepelen, verfijnen, testen en verbeteren. Dit vergt enorm veel tijd. Dit doen we in deze revamp wel met een nieuw schema. Zo gaan we specifiek gamemode per gamemode te werk, en werkt elk team even hard aan elke gamemode tijdens de ontwikkeling. Ook zullen we enkele beta-testers gaan uitzoeken die voor de opening gamemodes zullen testen. Spelers die kennis hebben. Een geschatte openingsdatum is er nog niet, maar het kan eventueel ver uitlopen tot in het einde van de zomervakantie.

Tot bij de volgende opening!

GROTE OPENINGSKORTINGEN!